lunes, 11 de febrero de 2008

Off-Topic do Mes:Guau!!! (que título máis orixinal...)


Creo que con este título o off-topic deste mes é bastante claro.Trata de novo de cans.Neste caso non de Musa(a miña cadeliña negriña),senón dos seus tres cachorriños,os bautizados pola miña sobriña como os "musitos".O parto foi á noite do 2 ó 3 de Xaneiro,traendo ó mundo a tres cachorriños moi feitiños e ben diferentes,a verdade.O caso é que nin eu nin a persoa que coida á cadela se pode facer responsable destes novos membros da familia musera.Anque me quedo cun cachorriño,teño dous para dár(dúas cadeliñas).O caso é que a falta de dúas semanas para o destete e,porque non, para a desvinculación coa nai(alomenos a nivel fluídos corporais) non teño a ninguén para facerse responsable dos bichiños.
Dáda a miña negativa ante o feito de comerciar con animais,REGALO estes cahorriños(xuntos ou por separado) para alguén que os queira coidar e dárlles moito cariño...bla bla bla...
E agora,que anque non estou nada a favor desta data xa que todo o conleva a nivel de consumo e falsos sentimentos é implacable, voume apuntar ó negocio(altruísta) de ofertar cachorriños coma un regaliño de San Valentín.¿Que mostra de amor hai máis grande que a de regalar unha vida e poñela nas mans de alguén a quen queres?(quedoucheme ben a frase...)
Pois eso,que estimaría moito que alguén tivese un fogar e moito cariño para este/s bichiño/s.E se ningún de vós se pode facer cun destes animaliños,xa sabedes...se sabedes de alguén facédemo saber tan axiña coma sexa posible.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

aiiii que bonitiñossssss¡¡¡
collíao eu , pero ca miña Doa chegame moito.... , en caso de saber ...seras informado. apertas . EVA

Unknown dijo...

pois xa sabes...gracias...
pd:sí que son bonitiños....

FIZ dijo...

Mandaos para thailandia..XDD

www.wfft.org

Eles nunca din que NON...

bicos dende BKK.

Anónimo dijo...

Hello all
zolpidem drug
Ambien also acts as anticonvulsant, as found by the experts.
[url=http://www.igotkidsfurniture.com/]generic ambien online[/url]
Ambien also acts as anticonvulsant, as found by the experts.
http://www.igotkidsfurniture.com/ - generic ambien online

An important point about the use of Ambien drug is that it should only be used by the adults.

Anónimo dijo...

populated granule border abbott genetics xzqiksa aqsa wordlist youth ecosystems correct
lolikneri havaqatsu