sábado, 29 de septiembre de 2007

An Irish man has cheated me


Pois bueno,despois de varios días camiñando polas ruas da capital irlandesa,puiden ver o modus vivendi dos dublineses,como pasan o seu tempo libre,como comen,...pero hai unha cousa que me decepcionou un pouco.Estou a falar da coñecida Guinness StoreHouse.A decepción vén dada por diversos motivos,entre eles o prezo,que me parece máis que excesivo 14 € por ver nada,...bueno,ves o pao que che dan.Supostamente son 7 plantas nas que vas vendo como dende a base do edificio,que ten forma de pinta,ata a cima cal éo proceso de elaboración da cervexa negra.Pódovos asegurar que durante as catro primeiras plantas son unha estafa,porque o único que ves son pantallinas TFT nas que un guía virtual che vai amosando videos de como fermenta a cebada e de como se expande esta bebida por todo o mundo.Eso durante as primeiras plantas.Nas últimas xa podes facer máis cousas(faise un pouco máis activa a visita/tangada) , como deixar unha mensaxe nun muro ata servirte ti unha pinta nos grifos da cervexería...e ,para qué?para xustificar un pouco máis ese precio excesivo.Xa na última planta está está o único bo desta visita,o Gravity Bar.Un bar con unha vista 360º da cidade onde se pode degustar a pinta gratuita que che dán como "premio" final por aguantar o tostón de visita.


Por eso,so podo dicir cousas máis ben negativas desta visita,entre elas que un irlandés chamado Arthur Guinness me tangou ben tangado.

No hay comentarios: