domingo, 4 de marzo de 2007

Hola

Hola a todos.Esta é a miña primeira mensaxe,noticia,aportación,...chamádelle " X",do meu primeiro blog(tampouco é que teña pensado facer máis,de momento).A verdade é que xa facía tempo que tiña en mente crear un blog destes;dos que hai tanto pola rede.
A miña proposta é meramente informativa e de opinión,na que irei aportando as miñas impresións a cerca de discos e material de tipo audiovisual que andan perdidos pola rede,os cales espero que sexan do voso agrado(ou non).
Dado que,como dixen antes,éste é un blog de opinión(entre outros),espero que se por un casual vos parece interesante ou simplemente vos gusta,deixedes constancia na paxina,blog ,ou como queirades chamarlle.
Por último,ó ser esta a miña primeira aportación á rede,perdoádeme se ,por causa da miña inexperiencia nesto dos blogs,non se fan as cousas da maneira máis idónea(sa sexa colgar algun disco,ou calquera cousa referente ás aportacións e modificacións ( diarias , semanais , mensuais , anuais , ...)que se vaian facendo.


Xa se me esquecía,non hai que dicir que calquera suxerencia sobre este blog será ben recibida.Porque seguro que van a mellorar a (pouca) calidade déste.

Gracias(ou grazas)...

4 comentarios:

pepetrola dijo...

A ver Josiño, gracias a que Fiz te ten enlazado no seu blog descubrín que existias na rede, do cal me aledo porque me parece que a túa demoledora cabeza anti-criadillas de punkis (irónia pepetroliana) ten moito que aportarnos tanto musical como filosóficamente. Así que espero que publiques o máis posible sempre que o tempo cho permita.

Un saúdo dende o Bocelo

citizenerased dijo...

Pois gracias meu,intentarei seguir publicando e crear novas etiquetas...jejeje.
bña meu un saudo

Xaquin dijo...

Que pasa Doneeeeee!
Muy bueno el diseño de la página, las críticas de los discos pues eso es un mundo cada uno tiene su opinión.
Me llena de orgullo y satisfación el nombre de la página siempre fué mi favorita y tu lo sabes.
Bueno tío te dejo que tengo que hacer que curro como siempre.

Nos vemos el viernes.

citizenerased dijo...

Gracias artista.E xa sabes,como cada un ten a sua opinión,non fai falla dicir que a tua tamen conta.E por este motivo espero ansiosamente que nos destripes(no mellor dos sentidos,claro) algún disco para iluminarnos...