viernes, 23 de marzo de 2007

"Anque..." - que grandes por uns momentos e que mediocres por outros

Fai uns días escribín algo a cerca de Korn e o seu Unplugged do que non me retracto de nada.Tan só que engadirlle algo,un ANQUE.¿Por qué? Pois porque dentro dese diercto ,ademáis de conter eses temas con The Cure e coa de Evanescence,tamén hai cousas bastante cutres e que xeneran vergonza allea nos que o escoitamos.Refírome á versión que Korn ,nese mtv unplugged,fai do case-clásico de Radiohead,Creep.Descubrino en youtube(como non),e por coincidencia na lista de videos que ofrece a maiores do que ti elixes aparecíame outra version de Creep.Non me lío máis.Mirade os dous vídeos e comparade canto mellor non o fai a tipa coa sua maneira de decir o "fucking" do estribillo e coa súa guitarriña acútica,que os Korn,que apesar de que os avale o seu currículo seguen tendo momentos de ..."Se me va un poco la olla"

Que grandes son a veces e que minúsculos outras.

Korn...


Chewwinggum...


P.D. Ata me atrevería a dicir que esta máis traballada a versión de Freaknosis que a de Korn.Os que a escoitaron sábeno.

1 comentario:

FIZ dijo...

Coño josiño.....Que fácil me lo pones. Siguiente pregunta...
Saudos..Mañán falamos.
Chegamos ó mediodia á Coruña.