miércoles, 21 de noviembre de 2007

"Heroes" ,moi ó meu pesar


Por petición dun usuario deste blog ,aquí vos vai unha recua capítulos que non foron aínda colgados e que son os seguintes ós que anteriormente colguei da serie Heroes ,que eu deixei de ver despois do descontento que xenerou en min o fin da primeira temporada.Agora parece que o tempo me quere dar a razón cando eu dicía que acabou moi mal e que fixera que eu perdera o interese que tiña polo show,xa que o suposto spin-off que ía ter a serie,Heroes Origins, xa se cancelou debido á baixada de audiencia da serie,e incluso comentase dunha reducción de capítulos nesta temporada.
É igual,aquí vos deixo os capis parta que fagades con eles o que queirades.

Heroes 2x03 - Kindred 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x04 - The Kindness of Strangers 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x05 - Fight or Fight 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x06 - The Line 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x07 - Out of Time 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x08 - Four Months Ago 1 2 3 4 Subt
Heroes 2x09 - Cautionary Tales 1 2 3 4 Subt

No hay comentarios: