martes, 6 de noviembre de 2007

As miñas 20 series favoritas



Continuando este topic que lanzou Marcus e que despois continuou David(Intramuros) vou dár unha lista sen ningunha orde preestablecida das series que máis me gustaron(moitas hai que encadralas no seu contexto espacio-temporal) e me gustan da TV.

-Lost
-Twin Peaks
-Expediente X
-Carnivale
-The IT Crowd
-Prison Break(sólo a 1ª temp. , e aínda así prescindiría de 8-10 capítulos)
-Heroes
-Friends
-Doctor en Alaska(que serían os veráns de fai anos sen a emisión de case-madrugada na 2 desta serie)
-Los Simpson
-Futurama
-Sigue Soñando(Dream on)
-My Life in Film
-Aída
-Matrimonio con Hijos(a de Al Bandy)
-Murphy Brown
-Cheers
-John Doe(cunha recta final un tanto decepcionante)
-Me Llamo Earl
-A dos metros bajo tierra

Seguro que me quedan moitas das que non me lembro.Moitas que nos 80's me gustaron pero que non foron capaces de tolerar o paso do tempo cun pouco de bo gusto.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

dfsdfsdf

Anónimo dijo...

ostrassssss¡¡¡ perdoa polo comentario de antes , pero ahora xa se poden facer comentarios anonimos , que ben , estaba cansa de lerte sen poder opinar , ahora vou
apertas

Xaquin dijo...

Por favor dime que no que en esa lista no aparece John Doe por que me da un pallá.

Done tío respeto tus gustos pero los dos sabemos que esa serie era un pufo.

Sabes que aún así te sigo apreciando.

Por cierto aprovecho tu blog para realizar una petición técnica, mi suegra se marcha el viernes a EEUU y quiero que a parte del aparatillo de la manzana me traiga un disco duro multimedia.
Algún alma caritativa me podría decir donde buscar, para decirle a mi suegra lo que tiene que pedir porque no es precisamente ella una experta en informática.

Muchas gracias a todos.

Venga freak.

Anónimo dijo...

as miñas series :
aida , por suposto , antes siete vidas .
los simpson.
padre de familia ( moi boa )
SOUTH PARK ( INMELLORABLE )
a nanny ( NA GALEGA ).
SONGOKU E A SUA NUBEQUINTO ( COMO NON)

e supoño que me esquecen varias , pero as que me recordo estas fijo, outras si tamen vistas que comentas , matrimonio con hijos , expediente x .
APERTAS JOSIÑO GUSTAME LERTE.

citizenerased dijo...

eviña:o dos comentarios nin sabía que se podía escribir algo de maneira anónima.Espero que che gusten as chorraditas que poño aquí.
Xak:Por suposto que os dous sabemos que john doe é unha basura,pero sexamos realistas,se non a chegan cagar tanto no final houbera tido un "pase".Si,igual paseime poñendo dentro da categoría de favoritas,pero antes de que a cagaran era algo interesante.Con respecto ó do disco duro seguramente onde merque o xoguetiño da mazá poderá atopalo alí.Tan só ten que preguntar por un Hard Drive Multimedia Player da capacidade que desexes.

Perdón por estenderme tanto.

Anónimo dijo...

Sabes que me vi la serie en dos días y era un pufo de arriba a abajo.

Gracias por lo del disco duro a ver como se lo explico a mi suegra.

Un saludo.

xaquin

Anónimo dijo...

hi, son o compañeiro de david, que pasa con mareas vivas e terra de miranda. non estan no ranking. oes unha páxina para baixar free mp3. saúdos mira que te curras isto meu