jueves, 3 de mayo de 2007

OFF TOPIC do mes

Despois da denuncia simbólica que se fixo dende este blog á conducción máis que temeraria,este mes dedico o Off Topic ó aumento da comunidade canina no meu entorno.Primeiro foi Lapo(lapiño) alá polo verán de 2006 coa sua "casta" de PP(Pastor Palleiro) que nos permitiu ver as dotes de pedagogo de Tuta(sempre baixo a supervisión de Mónica).

De todos é sabido que a pesar do esforzo e da insistencia por parte do dono o Lapiño segue sen controlar de todo esa euforia que nos trasmite a través dos míticas "rufadas"(existe esta palabra?).
Despois ,pouco despois realmente,apareceu Chao(pero como agora está en Madrid chamarémoslle "suelo"-chiste malo malo) dende Limiñón.Un fillo do mítico Selmo(sentimentos contradictorios surxen no meu interior cada vez que lembro as andainas deste can) que agora está retirado do ritmo de vida frenético que levaba fai tempo**sintoo,non teño fotos nin de Selmo nin de Chao**.
Uns meses despois(o mes pasado) apareceu en escena MUSA,a miña cadeliña de raza "palleiro pequeño e negriño" que a verdade é un solete.Por agora debido á sua temprana idade non para de cagar,mexar e morder(pobriña ela) pero é bastante espabilada e ,dentro do que cabe,obediente.
Por último apareceu Bulma,a cadela de Grandu.Despois dun proceso de selección mediante o Brainstorm,por decisión de grandu(anque a idea foi miña...) quedoulle Bulma.Ésta é un cruce de dous medios Beagle(teño entendido) e ,a verdade,é unha chulada de bicho.
Feitos,non? Pois aquí tedes fotos dos tres crápulas o fin de semana pasado no embalse de Porto de Mouros xogando e coñecéndose.

PD:Sei que José e Irene acaban de adquirir un cachorriño de can labrador moi feito(en plan Scotex ou Colhogar).Pero como non teño fotos dél,paso de facer o mítico Copy & Paste.

¡¡¡Xa sabedes José e Irene!

2 comentarios:

FIZ dijo...

que boa esta entrada canina.
O can de josé e Irene chámase Harpo, e é un labrador chegado con tan só un mes de vida dende as calurosas terras de Málaga.
Podes disfrutar das imaxes de Harpo e incluso videos nos blogues de José e Irene
www.josenoda.blogspot.com
www.enirene.blogspot.com

P:D-Suelo volve ser Chao, xa que Amiguete está de regreso por terras Galegas.
Mándoche unha fota de Selmo Right Now.
Parabéns polo Blogue internacional e polos teus Comments dende Kerala.
Viva a rede de redes.

citizenerased dijo...

Si a verdade é que eu tamén quedei un pouco abraiado,á par que contento,xa que ou ben,foiselle a olla ó pavo,ou é que realmente de baixa os capis dende o meu blog,porque non creo que entenda o galego...Por unha cousa ou por outra pode dicir que "un pavo da india entrou no meu blog".