viernes, 26 de noviembre de 2010

Xtreamer Pro.Gran descoñecido para mín...ata fai opuco.


Ata fai pouco tiña o meu salón equipado de maneira máis que aceptable .Anque facíaseme pouco.Se mesturo eso co meu gusto polos cachibaches electrónicos relacionados co "mundillo multimedia" sae o que saiu.
Imos por partes.
Antes de ter o meu primeiro disco duro Multimedia,o que facía era conectar por HDMI o portátil ó LCD.Non era moi cómodo,pero sí efectivo no que a resultados se refire,xa que eran todos os formatos que o ordenador era capaz de ler na miña pantalla.Pero despois de varios anos así decidín mercar o Screenplay HD Drector de iOmega de 1Tb.A verdade é que respondía moi ben ós formatos clásicos e tamén ós novos contenedores mutimedia,máis concretamente ós videos co códec H264 no contenedor mkv(Matroska).
Respondeu moi ben o tempo que o tiven comigo.Era cómodo,no arrumbaba demasiado,e era bonito.O caso é que descubrín,buscando pola rede algo que fora máis alá.Ademáis de todo o que o Screenplay facía apetecíame probar con algo que interactuara coa rede inhalámbrica e me dera unha calidade visual que o anterior non tivera.
Mirando en foros apareceu o dilema:Popcorn A200 ou Xtreamer Pro?

Anque as prestacións erán prácticamente iguais,decanteime polo Xtreamer Pro por dúas razóns:Primeira,que nos foros falaban un pelín mellor déste,e segunda que estéticamente é máis bonito.
Logo de vender o meu Screenplay HD Director por un bo prezo,recibín o meu Xtreamer.
¿Que me ofrece Xtreamer de diferente?
Ademáis de ter dúas bahías para meterlle dous discos duros de ata 2 Tb cada un,traíame un USB Wifi N(cousa que co Screenplay había que mercar aparte pagando 50€) , e a xoia da coroa,o Movie Jukebox.Está última é unha interfaz moi agradable á vista que o que fai é descargar automáticamente do Imdb as carátulas,sinopses e datos de cada película que teño no disco duro.Ou sexa creame un videoclube persoal.

Despois outra cousa que me agradou foi a presencia de moitos contidos vinculados á internet.Tanto o Youtube,como canais de tv pola rede con contidos en HD,emisoras de Radio...
Todo esto coa posibilidade tanto de actualizarse automáticamente,como de xestionar os arquivos co mando a distancia,é dicir,copiar dun disco duro a outro.
Tamén permite descargar vía torrent contidos directamente ó trebello.
Outra das posibilidades interesantísimas que ten é que se lle activamos o servidor web podemos entrar na web de xtreamer no noso portatil e poder modificar os arquivos dende o sofa sen precisar cables de ningún tipo.

Unha das noviodades que o aparatiño trae é que reproduce imaxes de Bluray,ou sexa que reproduce o HD real.

Creo que se me nota a satisfacción que teño ,non?

No hay comentarios: