martes, 11 de septiembre de 2007

Alfred Hitchcock Presenta


Hoxe vou ser un pouco máis fiel ó nome deste blog e vouvos aportar algo que provén da "Illa", e non me refiro á de Lost , senón a Inglaterra.
Anque polo xeral acostumo a poñer os enalces de cousas máis ou menos actuais,hoxe vou poñer uns de algo que , xa , dende fai moitos anos , incluso rozando as dúas décadas me encantou(no seu momento acojonoume).Estou a falar das historias de Alfred Hitchcock no mítico *"Alfred Hitchcock presenta:" .Son 39 historias das cales hai algunhas que me traen recordos de todo tipo.Incluso hai algunhas que tratan situacións que ata hoxe me incomodarían.
Son tres DVD's que conteñen 13 historias cada un.Lembrade son en .avi polo tanto podedelas baixar por independiente e gravalas como vos veña en gana.
DVD1:
1.Angustia 1 2 3
2.Venganza 1 2 3
3.Regreso por Navidad 1 2 3
4.El caso del Señor Phelman 1 2 3
5.El caballero americano 1 2 3
6.Érase una vez una anciana 1 2 3
7.Gatillos bajo control 1 2 3
8.La dama desaparecida 1 2 3
9.No vuelvas con vida 1 2 3
10.Rescate 1 2 3
11.El gran varapalo 1 2 3
12.Lugar de Sombras 1 2 3
13.El legado 1 2 3

E para os que queirades poñerlle unha portada a ese DVD ,aquí tendes o enlaces para descargala.


*Cando estaba estudiando en Santiago,tiña unha asignatura que se chamaba Cultura e Civilización Inglesa,na que tiven que facer un traballo a cerca da evolución do cine en Inglaterra,e cando me tocou elaborar unha exposición a cerca do señor Hitchcock houbo unha anécdota que me chamou moito a atención.Dita anécdota era que debido a que o neno Hitchcock na escola sempre era obxecto de burla por parte dos seus compañeiros pola súa gordura,o Hitchcock adulto decidiu facerse director de cine para poder facer películas que déran medo a todos eses compañeiros.Posiblemente o conseguiu.

No hay comentarios: